LEKCIJA 2: Mogu li konkurenti biti partneri?

„The power of magazines“

I još uvijek nisam otišla, ali prolazeći neke materijale naišla sam na nešto zanimljivo i američki pa tko će sada čekati da odletim i sletim.

„Savršeno konkurentno tržište“ podrazumijeva da na tržištu konkuriraju mnoge tvrtke / proizvodi / usluge. To je naravno teorija. U Hrvatskoj se idealnom pozicijom smatra ona monopolistička ili ajd bar da je neka duopolna situacija. Konkurencija je uvijek neka naporna smetnja na tržištu. Evo jednog inspirativnog primjera sa američkog tržišta kako konkurenti mogu postati partneri i zajedno graditi bolje tržišne uvjete poslovanja, bolji image svojim proizvodima…

U ožujku 2010. godine pet najvećih američkih izdavača magazina – Condé Nast, Hearst Magazines, Meredith Corporation, Time Inc i Wenner Media – pokrenuli su zajednički jednu od najvećih print oglasnih kampanja kojom su željeli promovirati vitalnost magazina kao medija. Kampanja je rezultat brojnih istraživanja koje su sažete u 11 činjenica koje čvrsto pozicioniraju magazine u digitalnom dobu kao važan oglašivački kanal i proizvod kojem tržište i dalje raste.

Ciljana publika kampanje su oglašivači, dioničari medijskih kompanija i utjecajni ljudi iz izdavačke industrije kojima se htjelo ukazati na krivu percepciju o sve slabijoj relevantnosti ovog medija i njegovom teškom preživljavanju i potaknuti ih na promišljanje o kulturološkoj važnosti magazina.

Jedna od 11 činjenica koje u svojoj kampanji navode kaže: Magazines are the No. 1 medium of engagement – across all dimensions measured. Simmons’ Multi-Media Engagement Study find magazines continue to score significantly higher than TV or the Internet in ad receptivity and all of the other engagement dimensions, including “trustworthy” and “inspirational.”

Meni su od svih medijskih platformi magazini i dalje najbolji suputnik u avionu (ok, neki putem aplikacije na iPadu ali i dalje je to magazin!) a neki oglasi ove kampanje stvarno su inspirational pa i dobro  štivo za let…

http://powerofmagazines.com/

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: