LEKCIJA 13: Koje su tajne uspjeha The Huffington Posta?

((P + N + FE) x (DM + SEO)) x S = 315 mil $*

Za početak – EXECUTIVE SUMMARY: HuffPo, što je nick The Huffington Posta, osnovala je u svibnju 2005. Arianna Huffington. U početku je to bio ljevičarski politički blog poprilično progresivnih stavova. Danas su nešto manje progresivni i još manje lijevo orijentirani, ali našli su formulu za privlačenje publike u vrlo angažiranu online zajednicu, a sadržajem sada pokrivaju više od 20 različitih kategorija među kojima su mediji, gospodarstvo, stil, tehnologija, studentski život, komedija, religija…

Od 2008. godine počeli su s lansiranjem lokalnih verzija među kojima  – HuffPost Chicago i HuffPost New York pa 2009. HuffPost Denver i HuffPost Los Angeles itd., s dodatnim fokusom na hyper-lokalni sadržaj.

HuffPo u brojkama:

Više od 25 milijuna posjetitelja (prema podatcima comScore-a za prosinac 2010.)

Više od 4 milijuna komentara mjesečno (prema internim podatcima)

Blog ima više od 3000 partnera blogera među kojima su poznati političari, akademici i brojni drugi slavni…

Uz sve kontroverze koje prate The Huffington Post i Ariannu, uspjeh im je neosporiv. Njihovu moć prepoznao je i AOL koji ih je prije par dana kupio, a Ariannu Huffington postavio na mjesto predsjednice i urednice AOL Huffington Post Media Grupe i time je stavio in-charge za cijeli sadržaj The Huffington Posta i AOLa. Bravo Arianna!!!

Što možemo naučiti od Arianne i The Huffington Posta o uspješnom bloganju i kako biti popularan online?

1. „Za uspjeh je potrebna STRAST“, tvrdila je Arianna na Web 2.0 Expo-u u New Yorku. Kaže da ju je bloganju privukla opsesivno-kompulzivna priroda weba i mogućnost da ostaviš traga čistom upornošću i strašću.

2.  Mreža atraktivnih i moćnih PARTNERA

A) Surađuju i sa drugim kreatorima atraktivnog sadržaja poput Rolling Stone-a, Variety-ja i Yahoo-a

B)  Imaju vrlo atraktivna imena na listi svojih blogera poput Baraka Obame, Normana Mailera, Michaela Moora, Donne Karan, Madonne, Aarona Sorkina, Natalie Portman, Scarlett Johansson, Sean Penna, Billa Gatesa, Georgea Clooneya, Billa Clintona…

3.   The Huffington Post agresivno koristi DRUŠTVENE MEDIJE i SEO (Search Engine Optimization) za brzo i globalno viralno shareanje sadržaja. Osim što je korištenje tih alata jedan od ključnih zadataka svakog HuffPo urednika, stranica omogućuje i korisnicima da vrlo jednostavno linkaju i dijele sadržaj.

4.   Fokusirani su na sadržajne NIŠE koje angažiraju čitatelje – blog je počeo kao politički (vrlo strastveno praćeno područje i u američkim i u hrvatskim medijima), pa se proširio i na druge teme poput zabave, medija…

5.      S obzirom na više od 3000 blogera koji stvaraju sadržaj za The Huffington Post a nisu na Arianninoj platnoj listi, troškovi su mali za količinu i kvalitetu sadržaja koje imaju. Dakle riječ je o FINANCIJSKI vrlo EFIKASNOM poslovnom modelu.

Prijedlog formule za uspješan blog:

((P + N + FE) x (DM + SEO)) x S = 315 mil $*

*Cijena za koju je AOL kupio The Huffington Post.

Oni koji žele pokušati krenuti Arianninim stopama, više informacija mogu naći u knjizi The Huffington Post Complete Guide to Blogging.

Advertisements

One response to “LEKCIJA 13: Koje su tajne uspjeha The Huffington Posta?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: